wanneer gaan we naar de sob seib !! (raadsel) ! ? Mss dat we hier kunnen plaatsten wnr het voor iedereen goed utikomt en dan kan willem ook ff kijken of er plaats is ! Het heeft btw geen haast maar ik dacht dan kunnen we er hier iig over discusieren !
Piemel vel hoeveel penisses heb jij op je profiel?: (2/5)
Onderwerp: Re: sob seib !! ma sep 28, 2009 4:56 pm
dat is wel een heel makkelijk raadsel inderdaad! maar goede om topic over te starten. hiervoor moeten er een paar dingen denk ik duidelijk worden gemaakt. Wanneer is het gereserveerd en wie kan wanneer. ( dat geld vooral voor wartonanie) dus peniszalveerende koningskoterbrugleggers aap
Piemel vel hoeveel penisses heb jij op je profiel?: (3/5)
Onderwerp: Re: sob seib !! ma sep 28, 2009 5:34 pm
Licht er ook aan hoelang we willen gaan, ik heb bijvoorbeeld geen herfstvakantie dus die optie valt al af. Misschien kunnen we een keer een weekend gaan van vrijdag tot zondag ofzo? Maar dat moet dan wel ruim op tijd geregeld worden zodat er gereserveerd kan worden en mensen eventueel vijr kunnen vragen van werk enzo.
Sjiggle
Aantal berichten : 111 Registratiedatum : 25-09-09 Leeftijd : 35 Woonplaats : Onder Ralf het kalf
Piemel vel hoeveel penisses heb jij op je profiel?: (5/5)
Onderwerp: Re: sob seib !! ma sep 28, 2009 6:35 pm
Ow Cool!
ja, heb er nou al zin in. Ja weekendje is wel een goed idee dan. In de buurt van de vakantie is misschien nog wel fijn. Misschien dat er mensen zeggen: doe dan maar het eerste weekend want dan kunnen we nog uitrusten de dagen daarna als dat nodig is en mocht ik dan vakantie hebben. maar dat komt voor mij misschien niet zo goed uit want dan zit ik misschien in Estland. ...over de waarschijnlijkheid van potentiele problemen gesproken.
maargoed.
ward, misschien moet je je raadsels maar in de raadselcategorie zetten voortaan.
wartalius
Aantal berichten : 25 Registratiedatum : 25-09-09
Onderwerp: Re: sob seib !! di sep 29, 2009 12:43 am
Goede tip simon ! maar ga jij nu maar fftjes heel snel naar raadselcatogorie om antwoorden te geven op mijn vragen over de kwispel !
Sjiggle
Aantal berichten : 111 Registratiedatum : 25-09-09 Leeftijd : 35 Woonplaats : Onder Ralf het kalf
Onderwerp: Re: sob seib !! za okt 03, 2009 5:42 pm
Ow..ja.. dat probleem is ook weer opgelost:P ik ga deze herfst niet naar estland.
Piemel vel hoeveel penisses heb jij op je profiel?: (2/5)
Onderwerp: Re: sob seib !! zo okt 04, 2009 1:59 pm
hmm okee dat is wel voordelig, maar als ik het me goed herinner had willem geen herfstvakantie toch willy? dus dan moet het toch een weekend gaan worden ofzo. misschien als ward hier even data kan geven welke weekenden in zijn 4 vrije dagen per week vallen en willy misschien ook ivm met werk en school en reservatie van het huisje? of is dat niet nodig in deze tijd vh jaar? nja spreek jullie!
Pantalakis
Aantal berichten : 6 Registratiedatum : 26-09-09 Leeftijd : 33 Woonplaats : Ken Je Lent OFNIE!?
Onderwerp: Re: sob seib !! zo okt 04, 2009 3:37 pm
Ik heb inderdaad geen herfstvakantie, dus zou het toch echt een weekend moeten worden.
Sjiggle
Onderwerp: Re: sob seib !! di okt 06, 2009 3:33 pm
hee piraatjes
Wat dachten jullie van het weekend van 16 17 en 18 OKTO( )ber?